Salgsbetingelser
Partene
Selger er Sjøllaget AS
Orgnummer: 934 988 108
Mail: post@sjollaget.no
Bergen, Norway
Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og beregnes i det følgende som kjøper/kjøperen.
Betaling
Vi benytter betalingstjenesten Stripe og Vipps for å sikre og enkle betalinger. Vi lagrer ikke dine betalingsopplysninger, da all betalingsinformasjon behandles direkte av Stripe eller Vipps i henhold til deres sikkerhetsstandarder.
Levering
Vi sender bestillinger så raskt som mulig. Normal leveringstid er 1–3 uker, avhengig av mottakerens adresse. Forsinkelser kan forekomme i perioder med stor pågang eller uforutsette hendelser.
Angrerett
Varen må returneres i original stand og forseglet emballasje innen 14 dager. Kjøperen er ansvarlig for returkostnader. Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten, vennligst kontakt oss på post@sjollaget.no for videre instruksjoner.
Mangel ved varen - kjøperens rettigheter og reklamasjonsfrist
Dersom du oppdager en mangel, må du gi oss beskjed innen rimelig tid etter at feilen ble oppdaget. Reklamasjon kan sendes til post@sjollaget.no. Vi vil da vurdere saken og enten tilby reparasjon, omlevering, prisavslag eller refusjon, avhengig av situasjonen.
Reklamasjonsretten gjelder ikke for feil eller skader som skyldes normal slitasje, feilbruk eller ytre påvirkning.
Konfliktløsning
Dersom minnelig løsning ikke oppnås etter mekling i Forbrukerrådet, kan partene begjære at Forbrukerrådet fremmer tvisten for Forbrukerklageutvalget. Vedtak fattet av Forbrukerklageutvalget blir rettskraftige én måned etter forkynning. Før vedtaket får rettskraft, kan partene bringe tvisten inn for tingretten. Saken skal i utgangspunktet anlegges ved forbrukerens verneting.
Har du andre spørsmål?
Send oss en melding på post@sjollaget.no, så hjelper vi deg gjerne!